Saya Nak Tambah Berat! Khas Kpd yg Underweight Yer


Nk gemuk? 
Selalu org mintak tips nk kurus jer kan..tak lupa gak untuk kes2 terpencil yg nak tambah berat badan..kali ni nak share tips nk capai berat badan ideal bg yg underwight pulak..
(nk gain weight lah).. Bersumberkn kpd kak cery, customer yang mengamalkan mealshake+bcomplex+vitalea berjaya gain 2kg in a month.. tp yelah, mesti ada caranya kan, ni cadangan pemakanan yang disarankan utk gain weight..

Pagi (Sarapan) :
Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2..janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan)
Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake)
mkn b-complex (1biji).vitalea 1 biji(dgn plain water)

Brunch :
Makan roti, Minum susu 1 gelas

Siang /lunch:
Makan siang yg bergizi seperti biasa-nasi plus lauk ayam/ikan/daging..takyah byk2..

Tea time :
Makan roti, Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu mealshake)

Makan Malam
(sebaiknya 3-4 jam sebelum tidur..nasi +lauk..sikit2 pun takpe..takyah byk2.janji mkn)..mkn vitalea 1 biji lagi

10 minit sebelum tidur :
Makan roti sekeping.. Minum susu 1 gelas

RULES
exercise sehari 10 minit paling kurang..takyah exercise berat..angkat botol air mineral yg 500mlm tu..isi air dlm tu.. angkat mcm angkatberat...angkat turun..lps tu skipping ke..or ape2 exercise utk bina muscle Jgn mkn junk food dan ikut jadual ni selama sebulan.

Jom kita tengok apa ada dengan Meal Shakes, B-Complex dan Vita-Lea

Meal Shakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya sedap mcm milk shake kat McD.

Vita-Lea - membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

B-Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

so, kalo nk dpt hasilnya, kene disiplin ye kwn2..yg penting ISTIQAMAH..all da best!!

credit:cikpau


Kepada sesiapa yang berminat utk mendapatkan Suplemen Tambah Berat Shaklee ...boleh isi BORANG PESANAN | sila PM di facebook saya Jad Ajad | sms - 0194608797 | email - mamabusyra@gmail.com | Order sekarang untuk nilai berbaloi-baloi pada harga ISTIMEWA!!
*Kami juga menyediakan PEK MINI utk percubaan selama 30 hari.
Berminat?? Segera hubungi saya..
*Disclaimer

*Healing Crisis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...