Nak kurus? Ingin diet? Apakah yg Perlu Saya Makan?

Akhir2 ini ramai yg bertanyakan kepada saya, ada tak Supplemen Shaklee yg dpt membantu utk mengURUSkan berat badan, nak kurus, nak kurangkan selera mkn dlm ms y sama xnak menahan perut dr sakit kelaparan (perut kosong) n bla bla blaaa.. Sudah tentu ada! Shaklee mmg ada menawarkan Shape up Program..^_^ .Antara item didalam Shape up Program adalah Cinch Shake, Lecitin, Herblax . 


Baca selanjutnya di sini.. Tiga Suplimen Asas Bg Mereka Yg Mahu Menguruskan Berat Badan..
Secara asasnya, anda perlukan Protein (Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%), Lecithin (berfungsi untuk memecahkan lemak2) dan HerbLax/ Fiber (utk detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum)
.JOm baca sekilas fakta mengenai diet supplemen ini..
terdapat 3 perisa organik : Vanilla/Chocolate/Cafe Latte  
Cinch™ Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan "Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" atau "Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?". Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lainleusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda:
  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Dan yg penting ialah Soya bukan GMO
Itu sebahagian dari info mengenai Cinch Shake (Protein Shake)..Tetapi jika anda ibu menyusu, memadai ambil Lecitin dan ESP ..ESP juga adalah protin shake cuma lebih sesuai utk ibu dan bayi... Dan jgn lupa vitamin2 asas iaitu Vitalea, B Complex dan Vitamin C..
source: mamafaiz


TESTIMONI?? klik sini..


Kepada sesiapa yang berminat utk mendapatkan Supplemen 'Shape Up Program' Shaklee (Cinch + Lecithin + Herb Lax)...boleh refer CARA ORDER | sila PM di facebook saya Jad Ajad | sms - 0194608797 | email - mamabusyra@gmail.com | Order sekarang untuk nilai berbaloi-baloi pada harga ISTIMEWA!!
*Disclaimer
*Healing Crisis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...