Nak tahu cara BAKAR & BUANG lelemak degil dlm bdn anda??


Salam semanis Labu buat semua pengunjung setia blog mamabusyra. Gumbira hati saya ingin berkongsi lagii dan lagii dgn anda mengenai apa jua info tentang KESIHATAN. Melonjak lonjak permintaan terhadap Suplimen Menguruskan Berat Badan, saya tertarik utk menjelaskan kepentingan TIGA Suplimen Asas SHAKLEE bagi membantu anda untuk MEMBAKAR LEMAK, MEMEBERSIHKAN USUS, dan seterusnya MENDAPATKAN BERAT IDEAL ANDA... Tiga konsep perlu anda fahami terlebih dahulu sebelum anda menelan suplimen, seharusnya anda membeli dan menjadi pengguna yg berILMU. Bukan hanya makan buta2 shj.HuuuHuu..
===========================
BAKAR --->>> BUANG --->>> BINA
===========================


Ramai juga yang bertanya ingin membeli LECITHIN sebab nak kurus..tapi saya syorkan kalau betul2 nak kurus ada 3 jenis suplimen asas yg diperlukan.. Nak tahu apakah supplement asas yg dimaksudkan? JOm baca details kat bawah.

Langkah PERTAMA : Membersihkan Usus (DETOX)
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
Apa yang sesuai untuk detox adalah HERB-LAX atau ALFALFA. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa, dan Herblax sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak syorkan Herblax pada ibu2 yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak.

Langkah KEDUA : Memecahkan Lemak (BAKAR LEMAK)
Proses memecahkan LEMAK boleh dilakukan dgn mengambil LECITHIN atau OMEGA. Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.
Walau apa jua suplimen yg anda ambil bertujuan utk kurus, semestinya anda juga haruslah menjaga pemakanan seharian anda. Kawal dan jgn makan sesuka hati. Rajin bersenam , kurangkan mkanan berlemak dan minum PLAIN WATER sekurang2nya 3 Litre satu hari.

Langkah KETIGA : Membina Otot dgn PROTEIN
Bagi anda yg sedang dlm proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dlm setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada CINCH SHAKE atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan).
Kenapa perlu mengambil protein? Apabila lemak diuraikan drpd badan, otot diperlukan utk menggantikan ruangan yg kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.

*INFO CINCH SHAKE*
Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda:
# Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
# Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
# Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
# Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian
# Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
# Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
# Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
# Tiada perisa, pewa
rna atau pemanis buatan
# Dan yg penting ialah Soya bukan GMO

BerMINATT??? 

♥ SABAR adalah kunci utama untuk DIET ..sebab badan tak ambil masa sehari untuk gemok dan juga badan tak ambil masa sehari untuk kurus...biar lambat asalkan selamat..
Anda TAHU apa yg anda perlukan. SMS/PM kami utk mendapatkan konsultasi percuma dan mengetahui cadangan SET DIET Shaklee yg bersesuaian dgn BUDGET anda ♥ TQ~

next entry saya akan kongsikan set cadangan pengambilan suplimen SHaklee mengikut budget dan juga bertepatan dgn kehendak anda..InsyaAllah..Nantikan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...