Tingkatkan Imuniti Tubuh dengan Suplimen Semulajadi Nutriferon Shaklee


Apakah Fungsi Nutriferon?

NutriFeron berfungsi untuk MENINGKATKAN IMUNITI TUBUH SECARA SEMULAJADI dan ianya telah TERBUKTI SECARA KLINIKAL. 

Secara mudahnya, Nutriferon ni :


1) Aktifkan sistem pertahanan tubuh dan meningkatkan imunisasi tubuh
2) Menggerakkan pasukan "cari & musnah" dalam sistem pertahanan tubuh kite.

Nutriferon membantu menyeimbangkan sistem imun kita, mengubahsuai sistem endokrin agar stabil dan menyeimbangkan hormon.

Ia merangsang gerakbalas imun semula jadi pada tahap sel dan membantu sistem pertahanan tubuh untuk bunuh T-cell, B -cell dan makrofag.

Bila badan kita mempunyai imuniti yang tinggi, haaa, baru tak mudah jatuh sakit. Ini sangat berbeza dgn kalau kite ambil ubat-ubatan seperti panadol dan ambik antibiotik. 

NutriFeron sangat berbeza dgn fungsi Panadol dan antibiotik. Panadol mengandungi bahan kimia yg boleh menyebabkan banyak masalah kesihatan jangka panjang nanti seperti kerosakan hati. Manakala antibiotik pula akan memusnahkan bukan sahaja bakteria berbahaya dalam tubuh malahan bakteria baik dalam tubuh.


Simptom Kekurangan
---------------------
Tubuh kita dilindungi oleh "askar-askar" yang menjaga tubuh kita daripada serangan penyakit dan jangkitan kuman. Askar2 ni dipanggil interferon. 

Kalau kite kurang ambil makanan yang secara semula jadi meningkatkan ketahanan imuniti tubuh kite, interferon ni akan berkurang dan lemah la. Askar kurang, askar pon tak cukup, camne nak defend tubuh kite kan?


So, badan kite macam takde persediaan lah kalau tetiba kena "serang" dengan virus, bakteria semua tu. Tu yang jadinya mudah sakit dan kalau sakit berlarutan, lambat nak sembuh.

So, simptom biasa ialah mudah terkena jangkitan penyakit, lambat sembuh jika sakit dan penuaan sellular.

Keistimewaan NutriFeron & Perbezaan Shaklee
---------------------------------------------

1. Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi – saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada fungsi imun yang sihat. 

2. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan di US yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai interferon yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badan secara semulajadi.

3. Dihasilkan oleh individu yang menjumpai Interferon - Dr. Yasuhiko Kojima, pakar imunologi dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954, telah melakukan penyelidikan berdedikasi selama empat puluh tahun untuk mencari sebatian semulajadi yang akan memberi rangsangan kepada pengeluaran interferon. 

4. Penyelidikan selama 40 tahun – selepas 40 tahun melakukan ujian yang teliti dan melibatkan percubaan bertan-tan kandungan sebatian semulajadi dan herba, Dr. Kojima membangunkan campuran unik 4 elemen berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi interferon badan.

5. Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. Nutriferon mempunyai MACH, 1 campuran interferon drpd ekstrak tumbuhan yg telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckl.

6. Disokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia- 4 kajian klinikal yang dikeluarkan mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di Nutriferon.

7. Formula eksklusif dilindungi oleh 3 paten - Nutriferon disokong oleh tiga paten dan hanya boleh didapati melalui Shakee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya eksklusif di Shaklee.

8. Dibuat menepati piawaian kualiti yang terbaik – supplemen tambahan yang berkesan, Nutriferon telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan prestasinya.

9. Menurut kajian terbaru, Nutriferon telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

10. Sejak NutriFeron ™ telah dibangunkan, beberapa kajian klinikal manusia telah mendokumenkan keberkesanan makanan tambahan ini. Kajian ini, yang telah disiarkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Therapy, dan Journal of Alternative and Complimentary Medicine,, mengetengahkan pelbagai faedah yang berkaitan dengan NutriFeron ™.


source: shaklee

Siapa yang memerlukan NutriFeron ini?
------------------------------------------
1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.
2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
8. Mereka yang ada mempunyai masalah kesihatan seperti:
  • asma, allergi eczema
  • tuberculosis
  • ulser
  • resdung
  • masalah tonsil
9. Mereka yang ingin meningkatkan imunisasi diri serta kekal sihat
10. Golongan yg ketagih alkohol dan perokok
11. Golongan berumur
12. Pesakit kanser , fibroid dan tumor
13. Mereka yang mengalami sakit berpanjangan, sakit kepala, cirit-birit dan muntah-muntah
14. Mereka yg ingin melambatkan penuaan 

>> Kanak2 boleh ambil? 
Boleh, ikut dosage yg sesuai dengan umur kanak-kanak. Sekiranya bayi yang masih menyusu, seeloknya diambil oleh si ibu.

Baby non-breastfeed, boleh bagi 1/8 sachet Nutriferon (ikut kesesuaian umurnya)

>> Orang ada sakit autoimmune (SLE) boleh ambil?
Boleh, NutriFeron meningkatkan imuniti secara semulajadi tapi perlu monitor terutamanya mereka yg ambil ubat-ubatan tertentu.

>> Ibu menyusu boleh ambil Nutriferon. Ibu mengandung tidak digalakkan sebab Nutriferon ni bertindak sebagai antioksidan jugak dan mungkin boleh menyebabkan keguguran.

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Jom order sekarang pada harga yang sangat berbaloi untuk kesihatan anda sekeluarga!


For info & Order,
Siti Hajar SID 862681
PM fb mamabusyra | sms@whatsapps@viber 012 4494611 | email: mamabusyra@gmail.com 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...