Promosi bulan Jun iaitu Meal Shakes.. Kenapa Rugi Kalau Tak Beli Bulan Ini ?

Kenapa rugi jika tak beli Meal Shakes Promo bulan ni? Sebabnya BUY 6 FREE 1.. Haa amik kau.. Memang rugi lah kalau tak beli time tgh promosi ni. Satu canister ni kalau sorang anak je yg consume, boleh bertahan dlm 2-3 bulan. Shelf life Meal Shakes juga tak lama  (tempoh hayat expired) Ini utk menjamin kesegarannya, tapi tak rugi beli sekurang2nya ambil 1set (buy 6 free 1). Kenapa? sebab kalau satu keluarga consume (ibu,ayah, anak 2-3org) satu canister tu utk sbulan sahaja. So kalau amik 1set boleh simpan stok setengah tahun atau kongsi2 beli dgn kwn2. Dan yg best lagi Meal Shakes ni bukan sahaja kaya dgn protin dan kalsium, tetapi juga kaya dgn vitamin penting terdapat dlm per serving Meal Shakes : Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic,  Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc.

Daripada merepek repek kasi anak makan jajan, kfc, piza hut, Mc D, jauhhh lebih bagus melabur duit untuk suplimen yang kaya dengan nutrien. Saya sama sekali tidak bersetuju mengatakan Meal Shakes adalah sebagai PENGGANTI kepada REAL FOOD iaitu bermakna menjadikan ia sbg makanan ruji yang WAJIB diambil setiap hari.. No no no.. Apa yang saya sarankan Meal Shakes ini sangat bagus untuk dijadikan makanan tambahan kepada anak2 berusia 2 tahun ke atas mengikut sukatan. 

Antara perkongsian TESTIMONI pengguna kami yang sangat berpuas hati dengan tahap kesihatan anaknya setelah mengamalkan Meal Shakes dengan cara yang betul, boleh klik SINI.

Saya gelarkan Meal Shakes Shaklee ialah fastfood yg sihat. Jangan salah tafsir ya.. Kalau fast food biasanya makanan segera yg kurang sihat.. tapi Mealshakes ni minuman segera yg berkhasiat...french vanila flavor... 'segera' disini bermaksud ianya segera diserap oleh badan.. protein berkualiti tinggi yang mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak2 sehingga dewasa. Marilah cuba bulan ini dengan harga super RUNTUH.. Jom order sekarang!!


Secara ringkasnya, Apa itu MEAL SHAKES ?

~ Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. 
~ Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. 
~ Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. 
~ Pilihan protein soya terbaik anda.
~ Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin / galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.
~ Naturally good nutrition n great taste. No artificial flavor,colors,sweeteners or preservatives added..
# a wholesome instant breakfast
# a delicious,inexpensive meal in hurry
# a nutrition packed meal supplement
# a detectable snack any time
# an ideal meal for people watching their weight or controlling total fat cholestrol and sodium

.............baca selanjutnya..

For Info & Order,

Siti Hajar [mamabusyra] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 862681 ]
sms/whatsapp 012 4494611 | mamabusyra@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...