Simple Border Lace In House.. Stok Baru Masuk ..Sempat untuk tempah BAJU RAYA ber 'border lace' .. =)

Alhamdulillah, supplier memberi maklum balas stok border lace masih ada lagi, dan saya telah boroongg.. Harap cukup untuk peminat2 border lace tempah baju raya yer.. Saya hanya menjual design border lace seperti gambar di bawah ni sahaja. 4 warna iaitu HITAM, BIRU TURQOISE, BABY PINK & KELABU.

Sebelum tuh nak share dulu model kami yang menggayakan baju kurung moden ber border lace warna hitam yang kami jual. Sebenarnya si model pinjam ni adalah adik saya sendiri. Gambar diambil semasa cuti sekolah baru2 ini sempena majlis resepsi perkahwinan adik saya yang sorg lagi.Trima kasih adik sudi berkongsi gambar dgn kawan2 nya sekali interpremm.. Jom layan gambarr..

Border Lace Warna Hitam
Border Lace Warna Hitam II
sebelah kanan sekali iaitu saya & yg duduk atas saya tuh ialah anak saya Alya Busyra (1tahun 9bln), nama blog saya sempena saya ialah mama kepadanya.. mamabusyra ^__^
ok 3 keping jer cukup lah yer,, lace tuh kami tak tampal sendiri, tapi kasi dekat tukang jahit sekali dengan kain. tukang jahitkan lace tu dengan mesin jahit, kemudian baru jahit tangan utk kemasan pucuk2 bunga tuh.. ada juga beberapa customer sebelum ni bertanya macam mana nak kemaskan tepi2 bunga lace tu selepas dh dipotong cun2? apa yang saya tahu tukang jahit saya menggunakan solder untuk buat kemasan ikut corak lace. tak tau apa tu solder? gambar spt dibawah.. kalau nak layur dengan lilin takut terbakar semua pulak,, haha better gunakan solder ya kawan2.. 
source : google image
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Keempat2 warna border lace dengan corak yang sama sudah kami restock..

Border Lace Hitam / Black
Border Lace - Black (1 side layer)

Tinggi = 14cm
Panjang = 1 ela (0.92meter) 

Harga 1-4 ela = RM 13.00 per ela

Harga 5-10 ela = RM 11.00 per ela
Harga 11 ela ke atas = RM 9.00 per ela

Border Lace Baby Pink
Border Lace - Baby Pink (1 side layer)

Tinggi = 14cm 
Panjang = 1 ela (0.92meter)

Harga 1-4ela = RM13.00 per ela
Harga 5-10 ela = RM11.00 per ela
Harga 11 ela ke atas = RM 9.00 per ela

Border Lace Biru Turqoise
Border Lace - Turqoise Blue (1 side layer)

Tinggi = 14cm
Panjang = 1 ela (0.92meter)

Harga 1-4ela = RM 13.00 per ela
Harga 5-10 ela = RM 11.00 per ela
Harga 11 ela ke atas = RM 9.00 per ela

Border Lace Kelabu / Grey
Border Lace - Grey (1 side layer)

Tinggi = 14cm
Panjang = 1 ela (0.92meter)

Harga 1-4 ela = RM 13.00 per ela

Harga 5-10 ela = RM 11.00 per ela
Harga 11 ela ke atas = RM 9.00 per ela

------------------------------------------------------------------------------------------------
Nak beli dalam METER? Boleh, Sila hubungi kami...

Kepada anda yang berkenan dengan border lace kami, sila hubungi kami segera untuk membuat tempahan.. proses penghantaran mengambil masa 2~3 hari bekerja. bayaran yang dibuat sebelum jam 12 tgh hari akan diproses utk penghantaran pada hari yang sama. Kos penghantaran minimum RM 6.00 via poslaju. 

Cara untuk hubungi kami:
PM FB mamabusyra | email : mamabusyra@gmail.com | sms/whatsapp/weechat : 012 4494611

Jom order sekarang sementara STOK MASIH ADA!! Masih sempat untuk tempah BAJU RAYA uolls !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...